2 april 2010

Altandrömmarna fortsätter

Med vårsolen som lyser och 80 kvm altan att fylla skulle inte nya utemöbler vara helt fel. Speciellt eftersom vårt glasbord och parasoll blåste omkull i höststormen och gick sönder i tusen bitar. Så nu har vi ingenting förutom två däckstolar och några billiga klappstolar från Ikea... Har kikat lite på denna från EM. Det bästa med den är att det finns många sittplatser till vänner och familj! Nackdelen är att det blir en del arbete med att olja in trädetaljerna.


BILD; EM

Den här från Rusta är precis min stil, men jag tycker tyvärr att det är för få sittplatser.


BILD; RUSTA

Till detta skulle inte ett parasoll vara helt fel. Kanske ett sådant här från Ikea.

BILD; IKEA

1 kommentar:

JessicaS sa...

Oh den första gruppen gillade jag starkt! Skulle stå högt på min önskelista om inte vi hade en inglasad balkong (betydligt mindre än 80kvm kan jag säga). Glad påsk!