18 oktober 2008

Äntligen!

Äntligen har jag kommit mig för att börja blogga! Här kommer jag att skriva om mitt liv, mitt hem, mina idéer och förhoppningsvis massor av inredningsinspiration. Jag och min sambo flyttade in i vårt hus för ca ett år sen, och ännu återstår många små och stora inredningsprojekt. Vi försöker ta ett projekt i taget, allt efter vad plånboken tillåter... Jag ska försöka lägga ut bilder från huset, så att ni ser vilken stil jag gillar. Jag är ett stort fan av IKEA, men för att det inte ska bli för "vanligt" är min målsättning att blanda deras möbler med produkter från Bruka, Marimekko, Swedese, Stelton, Iittala, Pappelina och så vidare. Jag handlar gärna på rea och loppis, och försöker också hitta billiga alternativ till orginalprodukten. Det viktigaste för mig är inte att skapa ett perfekt hem med möbler och inredning från diverse fashionabla designers, utan att vi skapar ett hem som vi själva trivs i!

Välkomna till min blogg!

Inga kommentarer: