6 december 2008

Ljusarrangemang

Under dagen har jag fixat med två stycken ljusarrangemang. Kompenserade med det istället eftersom det inte blev av att göra tygtavlan idag som vi hade tänkt. Åkte in till stan under förmiddagen och hittade ett jättefint stort keramikfat på Cityblommor. Dessutom var det inte alls dyrt, me like! Passade samtidigt på att köpa dekorationsstenar, några kanelstänger och apelsinskivor. Under hundpromenaden plockade jag mossa, blad, kottar och ett par kvistar. Och hemma hos mamma stal jag två äpplen med gammalt bäst före datum. =) Använde mig av ljusen som jag tidigare hade på spiselkransen (finns det faktiskt inget modernare ord för det?!). Hjärtana i plåt med siffror på köpte jag förra året, också på Cityblommor. Jag har fäst dem på ljusen med vita knappnålar. Tänk vad lite som krävs för att fixa fint!













BILDER; PRIVATA

Inga kommentarer: