23 augusti 2009

Nya Ikea-katalogen

Vid den här tiden varje år brukar ett nervöst pirr infinna sig i min kropp. Förväntansfullt ser jag fram emot utgivningen av den nya Ikea-katalogen När jag väl får den i min hand brukar jag kasta mig över innehållet och bläddra igenom den tills sidorna lossar. Av någon mycket märklig anledning har inte detta pirr infunnit sig i år. Bläddrade som hastigast igenom den häromdagen och blev varken upphetsad eller särskilt besviken. Känner mig nästintill förtvivlad, vart har alla Ikea-känslor tagit vägen?

2 kommentarer:

Inredning o katalog tjänster sa...

Det är så roligt när man får dessa kataloger. Jag själv kan sitta i timmar och bara bläddra igenom och kolla, inspireras med mera.

Nu råkar jag jobba på ett företag där vi jobbar med inredningskataloger.se, en katalogtjänst för oss som vill finna inspiration inför köp. Kolla gärna sidan.

Mvh Albin

Mikaela sa...

Tack för tipset, det ska jag göra!