23 september 2009

Less

Om ni undrar varför det är dött här på bloggen så är orsaken: INSPIRATIONSBRIST! Jag vet inte om det är höstens intåg som gjort det, men jag har helt tappat sugen. Bläddrar i mina sönderlästa inredninsgtidningar och dregglar över folks fina hem. Mitt eget är jag dock bara less på. Skulle kunna byta ut hela rubbet! Men det går ju inte... Så istället våndas jag med funderingar på vad jag skulle kunna göra, utan att det skulle kosta en förmögenhet. Hittills har jag i alla fall inte kommit på något...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste se det som Alfons pappa ser på det; skulle alla dagar var fulla med inspiration så skulle man ju inte uppskatta det där riktiga ruset man får när man kommer på en perfekt idé eller hittar en ny jättefin pryl. Eller hur? Det måste få vara lite tråkigt och oinspirerat ibland.