24 oktober 2009

Förkylningstider

Är mera lugnt här hemma just nu. Det började med att sambon fick förkylning och blev hemma hela veckan. I torsdags började jag också känna mig krasslig, och på fredagen bröt förkylningen ut med halsont och snuva. Har i alla fall inte haft feber vilket jag är tacksam för. Har mest legat på soffan och bara tagit det lugnt. Försöker kurera mig så gott det går, och hoppas att jag blir frisk snabbt!

Igårkväll kom svärföräldrarna hit på besök över helgen. Vi tog det mest lugnt, pratade och kollade på Idol. Svärmor ska springa Åland marathon på söndag, men "bara" halvmaran... Oj, oj om man skulle ha hennes energi! =)

Som alltid när svärfar är här så är är det en massa små projekt på gång. Bland annat har han satt upp galler ovanför kyl och frys, så nu ser det mer "helt" ut. Jag tror att han kommer att hänga upp mina fina tidningsställ också, och kanske sätta upp två hyllplan ovanför skötbordet. Återkommer med bilder när allt är klart!

Inga kommentarer: