15 november 2010

Inte som planerat.

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig... "Borttappade" nycklar satte käppar i hjulet och gjorde att dagens stadsbesök blev inställt. Ska försöka hinna in lite senare för att köpa mer sytråd så jag kan färdigställa syprojektet som jag kämpat med den senaste veckan.

Istället har det blivit lite städning och plock här hemma. Välbehövligt men ack så tråkigt, känns bra med lite bloggpaus innan köket ska redas upp. Ny design på bloggen har jag hunnit fixa också!

I helgen hade jag en sömnlös natt som resulterade i diverse olika nya inredningsidéer. Borde fixa i ordning verandan bland annat, ser för jäkligt ut där nu. Kom på lite nya användningsområden för "skräp" som jag redan har hemma. Borde bara komma till skott... ;)

Nu dags att ta in lillan, så hon somnar sött till natten igen... Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

din nya design på bloggen är jättefin! Vi har börjat renovera inne nu så snart vill jag nog ha lite experthjälp av dig :) Kram från MalinJ

Mikaela sa...

Vill du ha experthjälp är det nog inte mig du ska fråga.. =) Men jag tycker ni ska måla fasaden svart med vita detaljer, sååå snyggt!