28 november 2010

Keep calm

Jag vet, denna poster är uttjatad sedan länge och finns i var mans hem... Men jag vill ändå ha den! Blir din för 150 kr hos petrified in pink. De har en massa andra fina grafiska tryck, etiketter m.m. så kika in här.



BILD; PETRIFIED IN PINK

Hittar förstås en hel mängd med saker just nu som jag skulle vilja ha till hallen. Tror jag överskattar utrymmet lite, haha. Som tur är så köper jag ju inte allt fint jag hittar, men drömma måste man ju få...

Kanske beror det på att hallprojektet inte ligger alltför långt borta. Tapeterna är beställda och i mitten av december kommer svärfar antagligen hit för att sätta upp dem. Sedan tidigare har vi köpt hatt- och skohylla, skoskåp och spegel. Även tyg till bänkens sittdyna är inköpt. Egentligen bara gardiner och eventuellt en matta som fattas nu.

Med anledning av "renoveringen" kommer vi att sälja en Ikea Malm byrå, ek med tre lådor. Skicka en kommentar om du är intresserad!

Inga kommentarer: