3 april 2011

Mingel.

Igår var vi in en sväng till staden för att fixa lite ärenden. Medan sambon prövade jeans minglade jag med lite "skumpa". Trevligt när butikerna hittar på något extra!

Var runt och kikade på lite lampor till hallen/aulan. Vi har två st som hänger där, men nu har den ena lagt av. Eftersom det inte går att få tag på den modellen längre är vi tvungna att köpa 2 st nya... Suck!

En tur till leksaksbutiken resulterade i inköp av en Brio lekspis till lilltjejen. Har tyckt att de varit så dyra tidigare, men nu fick jag den till halva priset! Hon tycker den är hur kul som helst och "kockar" på som bara den med sina kastruller och grönsaker i tyg.



Idag har vi varit iväg på babysim, njutit av ett lass plättar till lunch och nu tror jag att jag ska bädda ner mig i soffan en stund innan det blir dags att svänga ihop en deg till middagen.


HAVE A NICE SUNDAY!

Inga kommentarer: