16 juni 2010

Nyplanterat

Idag kom jag äntligen iväg på en joggingtur tillsammans med sambon. 3 km i låååångsamt tempo, men jag är riktigt nöjd ändå! Nu kan det bara bli bättre!

Efter det begav vi oss in till stan för att avnjuta lunch på Indigo och avverka lite ärenden. Bland annat har vi nu beställt pass till sommarens resa. =)

Har även hunnit med att plantera några nya sommarblommor vid entrén. Så här fint blev det!

BILD; PRIVAT

Kom på att jag inte visat planteringarna på altanen tidigare, även om det var ganska länge sedan jag fixade dem.

BILD; PRIVAT

Pappa har också varit över en sväng och klurat på kommande trappbygge. Vi saknar nämligen fortfarande trappa ut till altanen men nu är det äntligen på gång! Kommer bli så skönt med trappa när man ska ut med brickor osv och slippa snubbla på lastpallarna...

Har även hittat några jättefina lampor som jag tänkte att vi eventuellt skulle ha på spaljéerna runt altanen.

BILD; LAMPGALLERIAN.SE

2 kommentarer:

JessicaS sa...

Åhh jättefina planteringar! Den på väggen var lite söt, romantisk och de tre som stod tillsammans lite mer moderna. Jättefint att blanda!

Kul med resa! Vart ska ni?
Kram

Mikaela sa...

Ja, men det är en svår balans det där när man ska få ihop romantiskt, gammaldags med modernt, stilrent =)

Vi ska till Riga och Visby med mamma som fyllde 50 i början av året och fick resan som present av familjen.