9 juni 2010

Sommarromantik

Jag vet inte vad det är för slags fas jag går igenom just nu. Har på flera sätt blivit lite "blödig" och sentimental den senaste tiden. Jag får väl skylla det på att det blir så "när man får barn"... haha.

Detta har påverkat mig även på inredningsfronten, och jag har mer och mer tappat sugen på det strikta, moderna. Jag kommer på mig själv med att titta mer och mer på lantlig, romantisk inredning. Suck!

Detta innebär ett ständigt pågående dagdrömmeri som aldrig tycks sluta. Jag drömmer om sommartorp och nya husprojekt. Jag besöker loppisar och fantiserar om olika renoveringsobjekt. Samtidigt har jag fortfarande min gamla sekretär står i garaget. Orörd. Och jag kan inte ens skylla på att det är för kallt där ute för att ställa mig och slipa... Fan.





BILDER; LEVA & BO

Inga kommentarer: