25 oktober 2010

Höstutflykt till Stockholm

I helgen besökte vi våra vänner E & J i Stockholm. På lördagen blev det ett efterlängtat besök till "inredningsgallerian" b:ox. Jag blev tyvärr lite besviken då det inte var så många butiker som jag trodde. Dessutom var det nästan helt öde, trots att det var helg och vi var där mitt på dagen... Nåja, jag passade i alla fall på att gå till Granit där jag köpte en zinkbox + en skopa att förvara tvättmedlet i.

Lite liknande denna från House Doctor.



Vi avslutade helgen med ett besök på Ikea där jag bland annat köpte billiga tavellister, några ramar osv. Nu ska ju nämligen alla planscher jag samlat på mig upp på väggarna här hemma!

För övrigt var det väldigt trevligt att umgås med vänner man träffar allt för sällan, mysa på café, promenera bland vackra höstlöv, äta god middag och "bara vara"...

Inga kommentarer: