12 oktober 2010

Posters

Snart, snart landar denna fina poster i en brevlåda nära mig... (eller rättare sagt hos kusin M som mer eller mindre ofrivilligt får leka postombud...än en gång, tusen tack söta du!)



Vet inte hur länge jag gått och suktat efter denna skönhet... Men nu är den äntligen min!

Är egentligen först nu som jag "vågar" börja hänga upp grejer på väggarna här hemma. Har en massa foton, bilder och annat som väntar på inramning så borde definitivt ta en tripp till Ikea snart för att inhandla lite ramar.

Bland annat har jag fortfarande tre insektsbilder från Hagedornhagen som jag tänkt hänga upp, tror det får bli i "aulan" (som det så fint heter på planritningen). De är i vilket fall alldeles för fina (förskräckliga?) för att bara ligga i en låda!


BILD; HAGEDORNHAGEN

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har din fina poster landat imin brevlåda, jag skickar hem den med mamma och pappa nästa helg :) Vill du ha någon ram till den? Kram/MalinJ

Anonym sa...

Nu har din fina poster landat imin brevlåda, jag skickar hem den med mamma och pappa nästa helg :) Vill du ha någon ram till den? Kram/MalinJ

Mikaela sa...

Hej! Låter toppen! =) Vi ska till Stockholm snart, så jag kan fixa ram själv, men tack ändå! Hoppas ni kryar på er! Kram