1 januari 2010

Första dagen...

...på det nya året inleddes med en förkylning. Så typiskt! Var lite snuvig igår, men det blev bara värre och värre under kvällen. Idag känner jag mig riktigt krasslig och hängig så det blir nog soffmys hela dagen. Hoppas det går över snabbt, för på söndag kommer sambons familj hit och hälsar på ett par dagar.

Har lånat hem ett antal böcker från biblioteket som förhoppningsvis ska inspirera mig i mitt nya "ta hand om mig själv"-projekt. Bland annat en hel del kokböcker med GI-recept. Verkar vara ett vinnande koncept! Framförallt låter det väldigt gott vilket nog är en förutsättning om jag ska lyckas med något...

BILD; ADLIBRIS.COM

1 kommentar:

JessicaS sa...

Äsch då, tråkig början, men krya på dig! Ja du, ta hand om sig själv borde man verkligen börja göra efter att jul och nyårsmat... Oj oj.. Dela gärna med dig om du hittar något smarrigt (men lättlagat) recept :) Kram