31 januari 2010

Pink gone crazy

Imorgon tänkte jag ta en tur till staden för att inhandla ljus, servetter och annat inför dopet. Jag tillhör väl den lilla skaran som fortfarande tycker att rosa kan vara rätt gulligt till små tjejer, så rosa och vitt är färgtemat. Och ja, killar får och kan också ha rosa... =)

Jag är dock inte så optimistisk inför min shoppingtur. Utbudet här är ju väldigt begränsat, och det som finns är allt som oftast svindyrt... Skulle bland annat vilja få tag på metallicfärgade ballonger, men det lär knappast finnas. De jag hittat hittills har varit vanliga ballonger till barnkalas och det är inte sådana jag vill ha.

Det jag är på jakt efter är bland annat rosa sidenband till dopklänningen, servetter, ljus och lite annat smått & gott.



Inbjudningskorten beställde vi från kortdesign.se!

Borden kommer att dekoreras med rosa tulpaner.



Jag får heller inte glömma att beställa tårtorna! Skulle gärna vilja ha vita princesstårtor, men kanske inte så lyxiga som denna.

Inga kommentarer: