15 januari 2010

Tavelvägg

Fick en hel drös med vackra foton på bebisen av M häromdagen. De är så fina så jag vet inte ens vilka bilder jag ska välja ut. Kan man tapetsera hela sitt hem med bilder på sin lilla bebis? haha

Har så mycket bilder sparade på datorn nu som jag inte gjort någonting med. Funderar allvarligt på att göra en tavelvägg någonstans i huset för att samla alla fina foton. Det är ju inte bara bebisfoton utan minnen från resor, foton av släkt och vänner, våra hundar och allt annat som är viktigt i våra liv.

Medan jag funderar på var denna tavelvägg ska placeras så inspireras jag under tiden av dessa fina exempel.


BILD; THE PERFECT PICTUREWALL



BILD; POTTERY BARN



BILD; BOLIGMAGASINET




BILD; THE PERFECT PICTUREWALL

BILD; VI I VILLA


BILD; SKÖNA HEM

7 kommentarer:

tokmia sa...

Tack för dina bilder ang tavelupphängning.. Ingen lätt match, nu fick jag lite inspiration hur det kan se ut. Jag antar att man kan hänga hursomhelst så länge tavlorna blir en "tavla".. tror jag.
Ja, ja .. hursom nu ska jag hänga upp..
Tack för titten ;)
/ Tokmia ;)
God Jul

Anonym sa...

Heya i am for the fiгst time hеrе. I found thiѕ bоard
and I fіnԁ It truly useful & it helρeԁ me out a lot.
I hoρe to givе something back anԁ
aіd othеrs like you helpеd
me.

Have а lοоk аt my ωeb раge: kwejk

Anonym sa...

Нey! Do you usе Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm
definіtely enjoуing your blοg and look forωarԁ to new updаtеs.


Mу weblog: okna drewniane

Anonym sa...

Hі there, I enjоy гeаding all of your
aгticle. I wantеԁ to write a littlе comment
tο support уou.

Also viѕit my blog ko

Anonym sa...

Hello, conѕtantlу i used tο check web site
ρоѕts here early in the ԁаylight, as i lоѵe to leaгn more and more.


Also viѕit mу site; bojler.co

Anonym sa...

I сoulԁn't refrain from commenting. Perfectly written!

my web-site http://hakopedia.org/

Anonym sa...

Lіnk exchаnge iѕ nothing else but it is simply placing the other person's weblog link on your page at suitable place and other person will also do same for you.

Feel free to surf to my website; fotograf warszawa