28 januari 2010

Ibland går det inte som man tänkt...

Hann inte riktigt med alla mina ärenden då vi var i Sverige.. Men förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan vi åker dit igen. Jag skulle nämligen vilja åka och hälsa på våra vänner E & J och kika på deras nya hus i Huddinge. Ser fram emot en shoppingtur i Stockholm där flera favoritbutiker finns, bland annat Village, Stockhome, Granit m.fl.

Hann med en snabbvisit på Village i Gävle, men hittade inte något speciellt. Så det blev inget inköp. Tyget jag spanat in hos Ikea fanns inte heller, däremot hittade jag tyg som jag ska sy sittkuddar av till hallbänken. Men eftersom jag inte hade måtten med mig får jag köpa det senare. Med Ikeas priser blir det inte många kronor som tur är.

Äntligen är iaf de sista vitrindörrarna till bokhyllan inköpta! Fjärda gången gillt eller vad det nu blir... =)

Idag har lilla L fått vara med sin morfar medan jag njöt av en skön stund i friserstolen. Lyx!

Inga kommentarer: