11 mars 2010

Kuddar!

Tror mattan kommit så ska försöka hinna till posten och hämta ut den idag! Dessvärre stod det att paketet anlänt trasigt så vi får väl se vad det blir... Ännu väntar jag på några kuddfodral som jag bland annat tänkt ha i solstolarna på altanen och i soffan i vardagsrummet. Jag har beställt kudden med text på samt två svart/vitrandiga kuddar.

Jag har aldrig beställt inredningsgrejer från H&M tidigare så jag har ingen aning vad de håller för kvalité. Kuddarna kostade från 3,95-9,95 €. Jag vill helst inte betala alltför mycket för accessoarer i hemmet som man ofta tröttnar ganska snabbt på och vill byta ut.



Av dessa har jag beställt två rosa kuddar, de är dem jag tänkt ha i solstolarna men kanske de också får bo i soffan ett tag.



BILDER; H&M

4 kommentarer:

A sa...

H&M-kuddarna är hur bra som helst! Samma kvalitet som IKEA skulle jag säga. Men man får nog inte vara allt för svettig på ryggen om man ska sitta i solstolen mot den där lilla rosa silkiga :)

Anonym sa...

Jag har också funderat på att beställa kuddar från H&M så du får meddela vad du tycker om dem sen när du får dem :) Vi har köpt en till fårskinnsfotöjn nu :) Kram Malin J

Drömvillan 2009 sa...

Hej!
Första gången jag är här inne, vilken mysig blogg du har!
Jag har köpt de kuddfodralen i rosa och är jättenöjd!
Ha en bra kväll!
Kram Anna

Mikaela sa...

Hej Anna!

Roligt att du hittat hit! Det är kul att höra att du är nöjd med kuddfodralen, nu väntar jag med spänning på att få hem dem så att det kan bli lite förändring i vardagsrummet.

/Mikaela