15 mars 2010

Ny vecka!

Ny vecka - nya tag!

Njuter av att sambon kommit hem efter nästan en hel vecka borta. Det är tufft att vara ensam och ta hand om lilla L dygnet runt (även om hon är en väldigt snäll bebis). Jag har iaf haft tur och fått hjälp med barnvakt några stunder så att jag kunnat smita iväg på träning. En kort stund för sig själv gör att man får ny energi och orkar så mycket mer!

Hämtade mattan som kom från H&M förra veckan och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Den var inte så tunn som jag befarat, och faktiskt ganska fräsch och fin... Däremot så var den ihopvikt och det gör att den nu har en massa veck som jag tror kan bli svåra att få bort. Därför tror jag nog att det blir retur ändå, men lite velig är jag nog allt...


Önskar er alla en riktigt skön vecka!

Inga kommentarer: