11 maj 2010

Välkommen sommar!

Dotterns förkylning verkar redan mycket bättre, håller tummarna för att det det inte blir sämre inatt...

Helgen spenderades med kusin M, hennes sambo P samt mitt lilla hjärtegull, gudbarnet J. Fredagen ägnades åt lite shopping. Jag tycker mest att det är roligt att bara kolla in vad som finns, inspireras och få drömma mig bort. Några mindre inköp blev det dock, bland annat ljuslyktor till altanbordet.

BILD; IKEA


På lördagen besökte vi Ove Janssons (min nya favoritbutik, haha) där jag köpte dynor från Brafab till utemöblerna och en stor tubtrug. Tänkte att den har många användningsområden. Perfekt till förvaring av sköna filtar att värma sig med i sommarnatten eller varför inte som badbalja, vedkorg osv. Nu är jag redo, välkommen sommar!


1 kommentar:

malin sa...

Haha, vi brukar också åka till OJ när vi är norröver!
Såg ditt mess, men glömde svara. Spontanbesök hade varit trevligt, men jag nöjer mej lika väl med en fredagslunch! Hoppas Livia blir kry tills dess också :)