3 mars 2011

Busy.

Det är konstigt - i början av veckan ekade kalendern tom, men hastigt blev den fullklottrad. Vik.pass, hälsokoll och babysim står bland annat på schemat. Borde kanske bli lite bättre på att begränsa alla mina "aktiviteter", men det är så mycket jag vill (och ibland måste) hinna med! Tyvärr, trots dubbla kalendrar, blir det ibland miss i planeringen och det dåliga samvetet gnager verkligen just nu. Förlåt, A!

Igår fick vi ta del av trädgårdsskissen, och det blev så bra! Tid, pengar, ork och kunskap är väl det som styr vad som sedan blir förverkligat... Men det känns verkligen toppen att ha en skiss att utgå från. På måndag börjar trädgårdskursen, hoppas verkligen den motsvarar mina förväntningar!

Solsken, takdropp och asfalten som börjar skymta fram under snötäcket gav hopp om att våren snart är i antågande. Sambon tog dock snabbt ner mig på jorden igen när han upplyste mig om att de lovat mer snö nästa vecka. Suck! Måste verkligen få hem lite fina blommor (helst ranunkler) för att hålla humöret uppe... Det är inte länge kvar nu!

Inga kommentarer: