19 mars 2011

I just want to breathe...

Längtar efter den morgonen då jag kan vakna upp och känna känslan av att kunna andas igen... På riktigt, genom näsan, med stängd mun...

Idag hoppas jag hinna in till stan en snabbis. Håller tummarna för att detta vackra, snirkliga trådord ska finnas kvar. Såg det för ett tag sedan, men då visste jag inte var jag skulle ha det. Nu har det hittat sin plats, nämligen på (den framtida) trädgårdsboden som också kommer att utgöra en sittplats i skuggan med sitt förlängda tak. Inspiration hittade jag här.



För ytterligare trädgårdsinspiration klickade jag hem ett par böcker igår. Vanligtvis lånar jag det mesta från biblioteket, men eftersom flera av böckerna jag ville ha inte fanns tillgängliga så blev det köp istället. Nu väntar jag med spänning på denna bok om uteplatser.



Annars händer inte så mycket i helgen, eventuellt besök till någon av mässorna. När det väl anordnas något ska allt vara på samma helg, åländsk planering i ett nötskal... =)

Inga kommentarer: