16 mars 2011

Senaste.

Senaste tiden har mest bestått av jobb och förkylningar. Dottern blev sjuk förra veckan och plågades av envis hosta och snuva. Natten till måndagen insjuknade jag och för tillfället ligger jag däckad i soffan... Inte kul, men som tur är brukar det inte bli så långvarigt.

Upptäckte till min besvikelse att vitrinskåpet Linnarp nog blir för brett i vårt kök. Så nu drömmer jag vidare om det vita skåpet jag tittat på tidigare.

För övrigt skulle en resa till Sverige och ett besök på Ikea inte vara helt fel. Sommarsortimentet har ju kommit ut i butik nu och det är några grejer jag vill vara säker på att få tag i innan de tar slut.

Mycket trädgårdsplanering på gång annars. I vår ska vi plantera häck och förhoppningsvis bygga staket. Har hållit på kollat lite priser och så, det gäller att hålla hårt i plånboken för DYRT är det med trädgård...

Trädgårdskursen har börjat, men ännu är jag inte helt "såld".. Hoppas det ger mer med tiden.

Ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Säg till om du vill att jag handlar nått åt dig från Ikea :) Kram från Malin J