6 augusti 2011

My Birthday.

Idag fyller jag år! The big twenty nine... Det firar jag med kräftskiva och tårtkalas med vännerna ikväll!



Dagen började med sång och paketöppning. Av svärföräldrarna fick jag en superfin brödburk från Bruka Design. Den ska jag ha i mitt fina vitrinskåp den dagen jag hittar ett som passar!



På förmiddagen åkte vi till bygghandeln för att köpa skruv och kolla in olika lösningar till trädgårdsbodens tak. Efter konsultation med E som är arkitekt har vi bestämt oss för att lägga ett grått plåttak. Något liknande detta från Plannja är vad jag helst vill ha, men det beror på kostnaden.



BILD; PLANNJA

Bygget är i alla fall påbörjat nu, och jag ber till vädergudarna för fortsatt regnuppehåll den här veckan...

1 kommentar:

Helgi sa...

Hej!

Du bör verkligen gå med i tävlingen vi har just nu på Byggla.se

Tävlingen går ut på att skriva om sin takläggning.

Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
helgibyggla@gmail.com

Vänliga hälsningar
Helgi