4 september 2011

Finally.

Förra veckan tog jag mig i kragen och fixade (äntligen!) nytt gymkort. Första träffen med PT:n är bokad på torsdag. Vi får se om det blir nåt mer efter det, men om inte annat kan det vara bra att få en kickstart! Förr (för länge, länge sen) tränade jag ju 5-6 gånger i veckan. Sedan träffade jag M och liksom bara gav upp, han var ju träningsgalen och inget jag kunde tävla med så jag lade ner allt. Smart!

Lite knepigt att få till träningstider, men ska försöka anstränga mig att träna på tider då det inte gör så mycket att jag är borta. Vill spendera så mycket tid som möjligt med L om kvällarna nu när jag jobbar. Även om det innebär att vi båda, av utmattning, slötittar på Pippi i soffan... Det är mys det med!

Har inte några stora planer i veckan, men på onsdag planerar jag att gå och se den här tillsammans med tjejerna. Alla verkar tycka att Bridesmaids är "sååå bra & rolig", så jag hoppas den står upp emot förväntningarna!

Inga kommentarer: