13 september 2011

No time.

Oj, oj... Jag hänger inte riktigt med i svängarna längre....

Träffen med PT:n förra veckan var både rolig och intressant. Fick en del tips om nya övningar som jag inte testat förut. Balansen är till exempel något jag verkligen behöver träna upp, så det ska jag försöka få in i träningen på nåt sätt. Sedan är det ju så, att det som man behöver träna på inte alltid är det allra roligaste. Det känns ju bättre när något går bra! =)

Lördagen spenderade jag i Stockholm med syster och bästa vännen S. Vi hann med en hel del, men för min del blev det inte mycket shopping. En finfin blus från Odd Molly fick dock följa med hem.



Kvällarna är ju alldeles för korta nuförtiden och hinner inte alls med så mycket som jag skulle vilja. Hoppas verkligen att energinivån höjs nu när jag kommit igång med träningen igen, så jag orkar ta tag i alla måsten som väntar här hemma.

Ikväll avklarades ett svettigt spinningpass, som jag sedan firade med stekta äpplen och vaniljsås. Men det var nästan ett måste nu när höstvindarna viner utanför knuten. Jag gillar hösten skarpt, äntligen en ursäkt för att krypa upp i soffan med en varm kopp te i handen!

Inga kommentarer: