16 september 2011

Fredagsliv.

Fredag! Borde ju vara ett gott tecken att veckorna går fort och att det är helg igen, men lite skrämmande också.

Idag åkte jag en sväng för att kolla in nytt soffbord till vardagsrummet. Har flera favoriter sedan tidigare, men tyvärr inget som passar plånboken. EM har ett jag skulle kunna tänka mig, men sambon är inte lika övertygad. Får väl snickra ihop ett på snickarkursen som börjar på måndag. DIY är ju så trendigt! ;)

En sväng till några olika gårdar som deltar i Skördefesten hann jag med ikväll också. Så fint med marschallerna som lyste upp i mörkret och visade vägen fram till försäljningsstånden. Imorgon blir det förhoppningsvis en fortsättning, men då tillsammans med dottern.

Senaste tillskottet i höstgarderoben blev en stickad klänning från H&M. Hoppas den är lika skön som jag föreställer mig.



BILD; H&M

Inga kommentarer: