20 september 2011

Nymålat!

Doftar nymålat här hemma! Har äntligen fått hem möblerna som varit inlämnade på lackering. Känner mig riktigt nöjd med sekretärens nya skepnad. Äntligen finns det plats att förvara räkningar, pennor och annat småkraffs som annars har en tendens att slängas ner i första bästa låda. En liten, nätt skrivbordsstol till så blir det perfekt!



Första tillfället på snickarkursen avklarades igår. Jag tror att jag bestämt mig för att försöka snickra ett vitrinskåp till köket. Ska bli spännande att se hur det går! Fördelen är ju att jag kan bestämma mått och annat HELT själv. Kan inte bli bättre! =)

Nej, efter att ha varit igång hela dagen och kvällen ska jag unna mig att krypa ner under täcket med senaste Plaza Interiör som jag norpade från syster...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin den blev :)/MalinJ

Anna sa...

Jättefin! Var var det den skulle stå nu igen?