4 november 2011

2 years of happiness.

Så var kalasandet avklarat, och vi har en nöjd nybliven 2-åring som springer omkring här hemma och fixar med alla sina fina presenter.

Det var verkligen roligt att se henne igår, när hon stolt blåste ut de två ljusen på tårtan. Få höra hennes bubblande skratt när hon sprang runt, runt med en ballong i snöre efter sig... Så lyckligt lottad jag är!

Glad är jag också för all hjälp jag fått den här veckan, när jag fortfarande inte är helt på topp själv. Pappa som hjälpte till att besikta bilen, mamma och sambon som har bakat... Tack!

Har fått antibiotika nu, ligger hemma nerbäddad i soffan. Fryser fast vi har ca 25 grader här inne... Känner mig sliten och trött. Hoppas, hoppas vila ska hjälpa!

Om ett tag ska jag åka in till stan på ett snabbt ärende, bara besöka hälsokosten och få hem lite lunchmat. Sedan hem till varma täcket igen.

Inga kommentarer: