1 januari 2013

Welcome 2013

Nyårsfesten blev riktigt lyckad, och idag har jag känt mig lagom seg trots att det varken blev alltför sent eller något alkoholintag för min del.

Maten var såå god, och sällskapet toppen! Barnen lekte och var sams, vi vuxna fick tid för prat och sällskapsspel och kunde sedan skåla in det nya året tillsammans.


BILD PRIVAT

Ikväll har jag varit förbi systers husbygge och spanat, måste säga att de är tappra som kämpar på med att sätta upp gipsskivor på nyårsdagen. Känns som det kommer att löpa på hur snabbt som helst! Bra smak har de också, så allt kommer att bli supersnyggt när det är färdigt.

Efter att ha bjudit in mig själv på sen middag hos föräldrarna kan jag nu äntligen sjunka ner i soffan med en god kopp te. Ska njuta av att bläddra i lite inredningstidningar, och ser fram emot att ledigheten fortsätter imorgon också.


BILD PRIVAT

Som ni ser har det gamla Ikea-bordet nu äntligen gjort sitt och istället har ett fräscht glasbord fått flytta in. Tillsammans med snygga ullmattan från EM så passar det perfekt hemma hos oss. Imorgon är det dags att röja ur lite skåp och lådor här hemma och så hoppas jag att tomtarna åker ner i lådorna igen...

Inga kommentarer: