19 december 2009

Gardinen är upphängd!

Gardinkappan till barnrummet är klar och upphängd! Rummet känns fortfarande ganska tomt och är långt ifrån klart. Men ännu använder vi det bara som skötrum eftersom dottern sover inne hos oss, så det är ingen brådska.

Ville egentligen ha gardinlängder, men det gick inte på grund av att jag har en byrå står under fönstret, samt en bokhylla bredvid. Så det blev en kappa istället, men valde att ha öljetter då jag inte tycker att det blir så snyggt med en massa "frillor". Mobilen kommer från Aarikka och är en gåva från min kompis J.

Jag går emot mina principer och delar med mig av dessa bilder på magen, bara för att de är så otroligt fina. Bästa, bästa M har fotat oss! Tyvärr har de inte kommit upp på väggen än, men de är ju inramade i alla fall... =)

En liten nalle från Miranda får bo i bokhyllan så länge..

BILDER; PRIVATA

3 kommentarer:

malin sa...

Vilken söt kappa! Jag är inte en kapp-person (haha) normalt, men gör man det så där med öljetter (jag har lärt mej ett nytt ord!) så blir det riktigt sött!
Och du, vad bra bilderna blev i ram :) Världens bästa modeller!

Anna sa...

Det kommer bli såå fint i rummet!

Minna sa...

Guu va fina bilder på magen!!
Vi kommer hem i mellandagarna förresten! Syns då :)