14 december 2009

Laptopbricka

Ligger i soffan och myser med lillstrumpan sovandes bredvid mig. Konstaterar att jag skulle ha användning för en laptopbricka. Kanske en sådan här från Bluebox?

BILD; BLUEBOX.SE

Ute är det äntligen snö på marken vilket kanske gör att julkänslan infinner sig snart.. Ska få besök av J idag och hoppas på att kunna försöka mig på en promenad i alla fall. Annars blir det ikväll när S kommer över en sväng.

Börjar känna mig stressad över julklapparna. Trots att vi inte ska köpa så mycket i år har jag ändå några som jag borde ordna. Tycker att det är så svårt att hitta på något bra, vill ändå inte köpa något "bara för att"... Utbudet här hemma är ju inte det bästa heller, och någon resa till Sverige är inte aktuell nu. Det ordnar sig säkert, bara jag får tummen ur. De flesta julkorten är i alla fall klara att skickas iväg nu, bara några adresser som fattas ännu. Det får bli eftermiddagens projekt!

Inga kommentarer: