5 december 2012

Har haft ett alldeles för långt uppehåll här på bloggen, mycket av det beror på att jag har bytt jobb. Efter det har varken tid eller ork funnits för att blogga, kan lugnt säga att det varit ett antal hektiska månader. Planerande av bröllop och graviditetsillamående är annat som satt käppar i hjulet. Är sjukskriven för tillfället, men annars börjar jag känna mig som människa igen.


På grund av sjukskrivningen har jag inte fått göra något alls under de senaste veckorna, så det är inte mycket julpyntat här hemma. Men jag löste snabbt problemet genom att köpa några vita julstjärnor, amaryllisar och en orkidé. Det är otroligt vad lite växter kan göra!



Hoppas nu på att jag ska komma igång med en del små projekt här hemma. Mannen har bland annat lovat att ta tag i blivande sovrummet. Det är inte jättemycket jobb, men både tak och väggar ska målas. Med en tre-åring i huset tar allt sin tid... Det viktigaste just nu är ändå att inte stressa och fokusera på det viktigaste, att bebisen i magen mår bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till bebis i magen, härligt :) När ska den titta ut? Jobbigt med sjukskrivning :/ hälsningar Cindy

sandralinnea sa...

Vad roligt att du är tillbaka och stort grattis till både giftermål (som jag sett någon bild från via (tja)Malin och till bebisen! Jag håller förövrigt med om att mycket av julkänslan sitter i blommorna :)