19 februari 2010

bo:x

Alla förberedelser och annat inför dopet gjorde mig totalt utmattad. Har därför inte gjort så mycket mer den här veckan än tagit hand om lilla L.

Min snälla mamma försökte pigga upp mig och följde med mig in till stan en sväng igår. Jag skulle leta tyger men hittade som vanligt ingenting & de få tyger jag kunde tänka mig var dubbelt så dyra mot andra som jag hittat på nätet. Jag kan bli så frustrerad av att bo här ibland!

Det jag verkligen ser fram emot just nu är en resa till våra kära vänner E & J. Då ska vi passa på och åka till bo:x som är Sveriges största galleria för design och heminredning. Där tänker jag strosa hela dagen lång och "fönstershoppa".

Var till biblioteket idag för att hämta en bok som jag beställt. Av någon konstig anledning hade den inte kommit ännu, så jag åkte dit helt i onödan. Boken heter "Trädgårdsdesign för 2000-talet" och jag hoppas den kan ge mig lite mer inspiration och nya idéer till trädgårdsplaneringen.


BILD; ADLIBRIS

Inga kommentarer: