15 februari 2010

Senaste inköpet

Senaste inköpet är lite läskigt (och kanske rent av äckligt) men ett riktigt fynd! Jag har länge sett de vackra bilderna på dessa förskräckliga insekter från Hagedornhagen på olika bloggar och inredningssidor och har varit lite sugen på att köpa dem. Men velig som jag är har det inte blivit av.

BILD; HAGEDORNHAGEN

Skulle dock beställa dem för ett tag sedan då det var rea, men av någon anledning fungerade det inte att lägga dem i varukorgen då. Var in på nytt och kikade på deras sida idag och då såg jag att man nu kunde köpa hela boxen för endast 100 dkk! Så nu slog jag till och beställde dem. Äääälskar att fynda!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Då var det meningen! Vad kul, att härligt att fynda :) Kram

Anonym sa...

Vad ska du ha dem till? Vilket fynd :)/Malin J

Mikaela sa...

Ska rama in dem och hänga upp dem på väggen, var vet jag inte ännu.. =)