11 februari 2010

Tankar kring bloggen

Har bloggat i drygt ett år nu och har börjat fundera lite kring bloggens varande och icke varande, ev. utveckling och utformning. Jag började med bloggen helt för min egen skull och på grund av mitt inredningsintresse. Kanske mest för att jag ville hitta inredningsinspiration själv, då jag kört fast lite här hemma.

Jag trodde egentligen inte att någon läste det jag skrev, mer än några få vänner och bekanta. Efter att jag för ett tag sedan lade upp en besöksräknare så insåg jag att det är långt fler än vad jag någonsin kunnat ana som kommer in och läser. Det är dock väldigt få som kommenterar mina inlägg. Det får mig att tro att det jag skriver kanske inte är så intressant i andras ögon ändå... =)

Ja, vart vill jag komma egentligen.. haha Det jag funderar över är väl om jag ska fortsätta som tidigare, dvs skriva för min egen skull, eller om jag ska lägga ner det helt. Ni som trots allt kommer in och läser, vad är ni intresserade av och vad vill ni läsa om?

3 kommentarer:

Jessica Selander sa...

Jag tycker din blandning av indredning, drömmar och personligt är bra, kul att läsa. Och ingen skulle väl titta in om de inte gillade vad de såg? Eller? Jag fortsätter gärna titta in nu och då iaf :)

Cindy sa...

Alltså jag är så dålig på att kommentera. Men jag är in och kollar hela tiden. Vi har lite liknande smak och jag gillar det mesta du hittar. Så jag får mycket inspiration från det du hittat :-D Så tack för det. Ha de göt. Kram

Anonym sa...

Din sida är inspirerande, du hittar så mycket fins som jag inte tar mig tid att leta upp eller ens skulle se ejälv om jag letade. Jag har hittat mycket fina inredningsdetaljer här som jag kommer att använda, så fortsätt skriva! :) /Malin J