12 december 2010

Den som väntar på något gott...

Yes! Nu har jag tapeten i min ägo! Äntligen, äntligen, äntligen!!! Eftersom mina svärföräldrar också bestämde sig för just denna tapet har jag nu även sett den uppsatt på väggen i deras hall, och den är så fin!

(Woods-tapeten är den andra från vänster)

Det enklaste nu skulle vara att "bara" måla de resterande väggarna. Men jag har ju snöat in mig på att det ska vara panel... Tycker att det skulle ge ett mer ombonat och hemtrevligt intryck. På tal om Snö, så är det just denna kulör från Alcro som jag tänkt måla med.

Om vi ska hinna med allt så borde jag börja nu i veckan, för i helgen ska jag jobba igen. Och sen är det ju JUL! Bråda tider med andra ord...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att ni gör rätt i att sätta upp panel för det är ju det du vill ha :) Skönt att du har tapeten "i handen" nu. Kram Malin J