3 december 2010

Staden t/r

Idag har jag och lillstrumpan varit en sväng in till staden. Jag har köpt tyg, diverse dekorationsband och en innerkudde så snart ska jag börja knåpa ihop min egen variant på fjärilskudde. Har kommit på en egen design också. Hoppas på att det blir lika fint som det ser ut i mitt huvud... Skulle vilja haft grå sammet, men det fanns förstås inte så det får bli i helt vanlig grå bomull istället. De svarta zick zack-banden var förstås också slut men på kommande, så jag får väl vänta bara...Vill ju börja NU!

Två vackra fåglar och några kvistar trollhassel fick också följa med hem. Så fint!

Håller på städar & pysslar lite här hemma, för ikväll kommer A & G på middag, ska bli skönt med fredagsmys. Att samtidigt se stora vita snöflingor dala ner utanför fönstren & lyssna på lite soft musik gör ju absolut att den rätta helgstämningen infinner sig!



TREVLIG HELG!

Inga kommentarer: