16 december 2010

På gång!

Oj, oj... mycket panelsnack här nu, men snart är det över! =) Efter mycket diskuterande och funderande fram och tillbaka fick jag ge mig angående pärlsponten. Det visade sig att vi skulle bli tvungna att byta taklister och därmed även måla om taket. För stort projekt enligt min mening och därför valde jag att kompromissa på den punkten. Så nu blir det målade väggar iaf... =(

Idag har jag varit och köpt färg, penslar, rollers och annat som behövs. Hallen är inte urplockad ännu, men om vi hinner kanske arbetet påbörjas imorgon. Tapeten kommer dock upp tidigast i början av januari.

Ska beställa gardiner från Ellos men tror jag väntar på att det kommer nåt rabatterbjudande först. Det brukar ju dimpa ner i postlådan med jämna mellanrum.

Passade på att köpa färg till satsbordet på samma gång, annars får jag nog aldrig ändan ur. Så här nära har jag nog aldrig varit till att få det målat! haha

Nej, nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp varm glögg, pepparkakor & choklad och vänta på att liten ska få för sig att somna...

Måste bara visa det här fina nyckelskåpet som jag hittade i Skåne, skulle bli så fint hemma hos oss! Zitti nyckelskåp från Torkelson.

Inga kommentarer: