3 januari 2011

den som väntar på något gott...

Måste erkänna att jag varit lite nervös de senaste dagarna... Lite orolig för att hallen inte skulle bli så fin som jag tänkt det. Skulle vara rätt snopet och stå där och inte vara nöjd efter all planering och längtan. Men nu är tapeterna uppsatta, och det blev såååå bra! Jag är jättenöjd!

Ska bli så kul att ordna allt annat nu, can't wait! Måste komma mig iväg och köpa nya golvlister så vi kan måla dem så småningom. Utan dem ser det nog rätt "halvt" ut...

Bänken ska fortfarande snickras ihop och så ska det sys en dyna till den. Gardiner har jag fortfarande inte fixat och ingen matta heller. Men det är ingen brådska, det viktigaste nu är att det verkligen blir som jag vill ha det denna gång. För nu dröjer det länge innan det "renoveras" där igen!

1 kommentar:

Cindy sa...

Åh va kul! Så roligt med förändringar. Vet redan va jag skulle vilja förya här hemma. Väntar med spänning på bilder av slutresultatet. Hoppas du tog före och efter bilder, skulle va kul att se. Kram