20 januari 2011

Energy Boost.

Den här dagen har verkligen inte varit något vidare... Har känt mig helt off och så trött, trots att jag sovit hur bra som helst de senaste nätterna. Har verkligen känt mig tung i kroppen och knappt orkat med något alls. Eftermiddagen spenderade jag i soffläge, under varma täcket. Men med anteckningsblocket i famnen fick jag i alla fall lite trädgårdsfunderingar nedskrivna.

Ikväll kände jag verkligen att jag behövde få komma iväg en stund, bara vara och kunna slappna av helt. Till min lycka hade bästa, bästa A möjlighet att komma med på en fika. Två koppar te och en smarrig tårtbit senare kändes allt så mycket bättre. Tusen tack söta A!



Som sagt... eftersom hallen nu är klar (bara lite småfix som återstår) så är det dags för nya tankeprojekt! På agendan står därför trädgårdsplanering. Något måste göras åt saken och efter nästa vecka hoppas jag att en del klarnar. Behöver hjälp för att komma vidare helt enkelt.

1 kommentar:

A sa...

Och TACK bästaste DU! Jag kom hem som en mycket gladare människa :)