24 januari 2011

Slow morning.

Idag var jag verkligen trög i starten... det var först efter lunchtid som jag började komma igång ordentligt. Så eftermiddagen ägnade jag åt att ringa diverse viktiga samtal, boka in mig på jobb, städa, tvätta och fixa lite annat här hemma. Men skönt att kunna bocka av något på listan iaf...



Ikväll har jag varit ut på promenad med grannen. Känner att det börjar bli dags att ta itu med kost & motion igen. Jag var ju så DUKTIG under hösten, men sedan rann liksom allt ut i sanden. Men det är bara att ta nya tag!

På inredningsfronten händer inte mycket mer än lite smått pyssel. Har bland annat fixat ihop en bild som jag tänker rama in och ha på en tavellist i vardagsrummet. Listerna är inköpta sedan länge men ligger i garderoben och samlar damm... Inspiration till bilden fick jag här.



BILD; form-re-form via Signerat

Inga kommentarer: