11 januari 2011

Exciting!

På onsdag är det dags, då ska jag träffa en coach och diskutera vidare kring mina framtidsplaner. Jag känner att jag antingen måste förverkliga mina drömmar på något sätt, eller helt lägga ner mina tankar kring detta. Annars blir jag gaaaaaaaaaalen! =)

Ska verkligen bli spännande att se vad detta mynnar ut i!

Mitt liv just nu består för övrigt av en supermysig 1-åring som skriker i falsett och drar mig i byxbenen för jämnan, renoveringsdamm och loppisförsäljning. Härligt, härligt! Jag hoppas verkligen att jag kommer att bli av med lite av mina prylar - detta hem behöver definitivt en dos feng shui!

Imorgon ska jag på utbildning med jobbet - kul att träffa mina kolleger och "komma tillbaka till verkligheten" för en stund. Sedan är det ju lika skönt att komma hem igen, haha.

Vad gäller hallrenoveringen så går den fortsatt framåt. Världens bästa far har varit här och målat sittbänk och golvlister. Locket till bänken är beställt och allt till dynan är inköpt. Jag har kollat runt lite efter fönsterfilm också. Skulle vara rätt skönt att minska insynen lite. Inte för att det stör mig jättemycket, men tror det skulle kännas lite mer ombonat...

Min favorit ser ut så här:



Vad säger ni, fint eller fult?

Inga kommentarer: