17 januari 2011

Måndag igen.

Har spenderat en superskön helg i Stockholm hos vännerna E & J. Inget speciellt på agendan vilket var riktigt skönt. Hämtade samtidigt hem vår nya laptop och en polisbil till lillskruttan.

På söndagen besökte jag Granit och spenderade lite av mina julklappspengar. Köpte bland annat ett zinkfack för att förvara posten i. Granit är verkligen en gudagåva till alla i behov av diverse smarta, snygga "bra-att-ha-grejer" och prylar som underlättar förvaring, organisering & planering. Måste vara heaven on earth för småföretagare...


BILD; GRANIT

Känner mig dock väldigt trött och slutkörd för tillfället. Har jobbat ganska mycket de senaste månaderna, känner mig halvkrasslig och hjärnkontoret arbetar för fullt med idéer och funderingar kring eventuella framtidsprojekt. En riktig energiboost skulle verkligen behövas...

Hade inte tid att plocka ner julen förra veckan, så jag ska försöka ta tag i det idag. Dags att fräscha upp fönsterbrädan med några nya Mårbacka-pelargoner och orkidéer som jag köpte för en spottstyver i Stockholm igår.

Tjingeling & ta det försiktigt i halkan!

Inga kommentarer: