5 februari 2011

Födelsedagsfest.

Idag var vi ut en snabbis för att handla födelsedagspresent till gudbarnet som fyller tretton (!) imorgon. (känns som jag behöver understryka att jag var väldigt ung när jag blev gudmor första gången...)

Hittade det jag skulle på Mio och hann förstås skymta andra finheter också under den korta tiden vi var där.

Byrån Kajsa var helt ljuvlig med sina små lådor och skålformade handtag. Passar lika bra i matsalen som i sovrummet.





En till favorit! Byrån Smögen skulle passa perfekt hemma hos oss under Roy Lichtenstein-tavlan i vardagsrummet...







BILDER; MIO


På eftermiddagen åkte vi hem till C & N, där min syster med sambo var barnvakter. Lilla L trivdes som fisken i vattnet medan H inte var lika nöjd med att låna ut alla sina leksaker... ;) En taco-middag senare åkte vi hem, mätta och belåtna. Kvällen har jag spenderat i min ensamhet, bläddrandes i tidningar och med Melodifestivalen på i bakgrunden. Kanske är det så, att man behöver ha tråkigt ibland för att uppskatta allt annat lite mer sedan?

Dagens bästa var iaf att höra ljudet av en liten, liten bebis... Endast en dag gammal, men redan så älskad. Välkommen till världen lilla du! (och grattis i efterskott) <3

Inga kommentarer: