8 februari 2011

My life this week.

Mina sömnsvårigheter fortätter - inatt låg jag vaken till 02.30 innan jag hittade sömnen. Så irriterande! Får ingen ro, känner mig stressad och tankarna bara går runt, runt. Hoppas verkligen detta går över snart, har inte haft svårt att sova på flera år utan somnar oftast inom några minuter efter att jag lagt mig.

Har mycket att göra den här veckan, men idag är vi lediga. Under förmiddagen har vi varit en snabbis in till stan för att fixa några små grejer. Sedan till "gammelmormor" en sväng på lunch. Nu försöker jag få ro att fixa sådant som väntat alldeles för länge. Lika bra att bara ta tag i det så jag slipper fundera på det sedan.

Imorgon ska jag på kurs igen, sedan är det nattjobb som väntar. Torsdagen lär bli "tung" men jag ska försöka åka och simma med lillskruttan iaf. På kvällen ska jag iväg på en träff som jag längtat efter och behövt i flera veckor. Lite vägledning och en puff i ryggen är vad jag hoppas på...



Helgen är fortfarande oplanerad. På grund av barnvaktsbrist var jag tvungen att tacka nej till bokklubben som vi nu återupptar efter ett längre uppehåll. Boktips, god mat och kära vänner är precis vad jag hade behövt - men det kommer fler tillfällen!

Inga kommentarer: