19 februari 2011

Sleepwalker

Har jobbat natt men ännu inte lyckats hitta sömnen. Orkar inte göra så mycket mer än att sitta framför datorn en stund. Det var på håret att jag alls kom hem eftersom gamla pärlan från -92 var lite trög i starten. Men kanske inte så konstigt då det varit ca -22 grader kallt inatt... Det är ju nästan så man undrar om det alls blir någon vår i år!

Nya nyckelskåpet är nu upphängt i hallen och det blev lika bra som jag önskat. Får nog vara nöjd nu. Men givetvis finns det en massa andra hörn som vi borde ta tag i. Som bara är och väntar på att någon ska hitta energi och inspiration till att fixa i ordning. Men allt har sin tid.

Det bästa jag vet är ju ändå att drömma mig bort, fundera på olika lösningar, bläddra i glossiga magasin och bara njuta av "inrederiet". All mening med det skulle ju försvinna om allt vore KLART, och det vill jag ju inte... ;)

Sen undrar jag, vad tycker ni egentligen om stolen Milton från Mio? Skulle den funka till ett vitt Norden matbord från Ikea? Bordet har jag ju bestämt mig för sedan länge, men har svårt att hitta snygga stolar till.



BILD; MIO

BILD; IKEA

Det är ju liksom ingenting som mäter sig med klassikern, och min personliga favorit, DSW av Eames...



På bordet föreställer jag mig dessa råa skönheter från Tove Adman.


Inga kommentarer: