2 februari 2011

Otålig.

Spänd, förväntansfull, stressad, övertrött... Ja, en kombination av allt detta gjorde att nattens timmar blev ohyggligt långa då sömnen inte infann sig. Upp tidigt i morse och stressade iväg till stan med lilla L under armen för att fixa ränteintyg från banken och nytt skattekort (i sista minuten som alltid!)... Pust!

Sedan iväg till loppisen för att fixa i ordning där. Jepp, det blev sådan succé så nu kör vi igen! =) Efter det åkte jag direkt till jobbet där jag sedan har spenderat hela dagen. Nu är jag såå trött, men har fortfarande lite jag borde fixa med innan det är dags för sängen.

Känns som jag har så mycket på gång just nu, så jag kan inte riktigt slappna av på kvällarna. Tusen tankar som fladdrar runt och gör mig uppstressad när jag egentligen bara borde blunda och slappna av, njuta av lite vila...

Tjopp, tjopp!

Inga kommentarer: