23 juli 2011

Balkonghäng.

Vilken sommarhetta det var igår! Kvällen spenderade jag på en liten, liten balkong tillsammans med några av mina bästa vänner. Värdinnan S bjöd på smultronbubbel, snacks och färgglada macaroons. Svettigt värre, men supertrevligt!



Efter det gick vi in till torget för att lyssna på September. Bra framträdande & massor med glada människor förhöjde stämningen ytterligare. Vi bestämde oss för att gå vidare, ut i vimlet för att dansa!

Hade en riktigt bra kväll, men idag värker mina fötter som aldrig förr. Det är snyggt med high heels, men inte så skönt för fötterna... Tyvärr älskar jag mina mockapumps alldeles för mycket för att lämna dem hemma!

Operation ogräsrensning har påbörjats i trädgården. Har hunnit en bra bit, men det finns hur mycket som helst att ta itu med så det får nog bli några dagars rensande. Som tur är så är jag ledig hela veckan.

Inga kommentarer: