31 juli 2011

Sista passet.

Idag jobbade jag sista vikariepasset. Känns konstigt och vemodigt, men samtidigt skönt att få vara ledig två veckor innan jag börjar jobba "på riktigt". Dagisinskolningen börjar om en vecka... huga!

Eftersom jag jobbat hela helgen har jag inte hunnit med så mycket annat. Finns en hel del jag borde ta tag i, som vanligt, men jag tror jag väljer att prioritera att njuta av de sista dagarnas ledighet tillsammans med Livia istället. Får väl försöka få nåt gjort medan hon sover sin eftermiddagslur... Förutom mys med lilltjejen står födelsedagskalas, kräftskiva, besök av svärföräldrarna, bröllop och lite annat kul på agendan.

Som ni ser så är entrégången upp mot huset (nästan) FÄRDIG! Imorgon ska kanterna gjutas, sedan ska det borstas sand osv... men ändå, nästan i mål!



BILD; PRIVAT

3 kommentarer:

cindy sa...

Ser riktigt bra ut. Ha de gott på din semester :) kram

Anonym sa...

Gu va fint det blir :) /Malin

Anonym sa...

Mycket snyggt - har just lagt sista spaden vid våran entrégång, och snacka om att jag ångrar att det blev grus när jag får se denna bild... argh!

Ingela